Kontakt
d-PROG s.r.o.
adresaHradešínská 2144/47
101 00 Praha 10
Czech Republic
tel+420 724 630 850
mailinfo@d-prog.cz
Najít na mapě

Technická podpora

imPro zabezpečení hladkého chodu našich řešení poskytujeme našim zákazníkům komplexní služby podpory uživatelům a technické podpory, a to prostřednictvím vlastního specializovaného Centra podpory zákazníků.

Mezi služby standardně poskytované Centrem podpory zákazníků patří:

  • Hot-line – telefonická pomoc zákazníkům.
  • Servis-Desk – řeší servisní a rozvojové požadavky, které nelze vyřešit v rámci telefonické konzultace. Centrum podpory zákazníků garantuje převzetí a řešení servisního požadavku.

Konkrétní režim a rozsah technické podpory je řízen uzavřenou Servisní smlouvou. V rámci Servisní smlouvy volí zákazník specifický servisní program, který určuje parametry služby a způsob řešení servisních požadavků včetně garantované doby odezvy na požadavky (SLA – Service Level Agreement). Servisní program dává zákazníkům možnost zvolit optimální provádění servisních služeb systému na základě paušálních plateb.


Řízený rozvoj a ochrana vložených investic

V praxi toto zabezpečujeme pomocí:

  • pravidelných revizí,
  • řízeného rozvoje v souladu s novými požadavky,
  • pravidelného upgrade programového vybavení a infrastruktury.

Udržováním informačního systému na aktuální verzi dochází ke zhodnocení investice související s jeho pořízením. Proto našim zákazníkům nabízíme různé možnosti průběžného či jednorázového upgrade. To nám umožňuje mj. i licenční program, který zákazníkům zajišťuje přístup k nejnovějším verzím informačního systému.

 

 

Zpět nahoru