Podpora
Technická podpora
Pro zabezpečení hladkého chodu našich řešení poskytujeme našim zákazníkům komplexní služby podpory uživatelům a technické podpory, a to prostřednictvím vlastního specializovaného Centra podpory zákazníků.
Mezi služby standardně poskytované Centrem podpory zákazníků patří:
- Hot-line – telefonická pomoc zákazníkům.
- Servis-Desk – řeší servisní a rozvojové požadavky, které nelze vyřešit v rámci telefonické konzultace. Centrum podpory zákazníků garantuje převzetí a řešení servisního požadavku.
Konkrétní režim a rozsah technické podpory je řízen uzavřenou Servisní smlouvou. V rámci Servisní smlouvy volí zákazník specifický servisní program, který určuje parametry služby a způsob řešení servisních požadavků včetně garantované doby odezvy na požadavky (SLA – Service Level Agreement). Servisní program dává zákazníkům možnost zvolit optimální provádění servisních služeb systému na základě paušálních plateb.
Řízený rozvoj a ochrana vložených investic
V praxi toto zabezpečujeme pomocí:
- pravidelných revizí,
- řízeného rozvoje v souladu s novými požadavky,
- pravidelného upgrade programového vybavení a infrastruktury.
Udržováním informačního systému na aktuální verzi dochází ke zhodnocení investice související s jeho pořízením. Proto našim zákazníkům nabízíme různé možnosti průběžného či jednorázového upgrade. To nám umožňuje mj. i licenční program, který zákazníkům zajišťuje přístup k nejnovějším verzím informačního systému.