Kontakt
d-PROG s.r.o.
adresaHradešínská 2144/47
101 00 Praha 10
Czech Republic
tel+420 724 630 850
mailTato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
Najít na mapě

Technická podpora

imPro zabezpečení hladkého chodu našich řešení poskytujeme našim zákazníkům komplexní služby podpory uživatelům a technické podpory, a to prostřednictvím vlastního specializovaného Centra podpory zákazníků.

Mezi služby standardně poskytované Centrem podpory zákazníků patří:

  • Hot-line – telefonická pomoc zákazníkům.
  • Servis-Desk – řeší servisní a rozvojové požadavky, které nelze vyřešit v rámci telefonické konzultace. Centrum podpory zákazníků garantuje převzetí a řešení servisního požadavku.

Konkrétní režim a rozsah technické podpory je řízen uzavřenou Servisní smlouvou. V rámci Servisní smlouvy volí zákazník specifický servisní program, který určuje parametry služby a způsob řešení servisních požadavků včetně garantované doby odezvy na požadavky (SLA – Service Level Agreement). Servisní program dává zákazníkům možnost zvolit optimální provádění servisních služeb systému na základě paušálních plateb.


Řízený rozvoj a ochrana vložených investic

V praxi toto zabezpečujeme pomocí:

  • pravidelných revizí,
  • řízeného rozvoje v souladu s novými požadavky,
  • pravidelného upgrade programového vybavení a infrastruktury.

Udržováním informačního systému na aktuální verzi dochází ke zhodnocení investice související s jeho pořízením. Proto našim zákazníkům nabízíme různé možnosti průběžného či jednorázového upgrade. To nám umožňuje mj. i licenční program, který zákazníkům zajišťuje přístup k nejnovějším verzím informačního systému.