Contact
d-PROG s.r.o.
addressHradešínská 2144/47
101 00 Praha 10
Czech Republic
phone+420 724 630 850
mailThis email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
Find on map

Potřebujete zavést efektivní evidenci smluv, objednávek či došlých dokumentů a mít kompletní přehled o jejich pohybu a stavu on-imagescadneyafline?

Chtěli byste mít k dispozici všechny firemní dokumenty přehledně na jednom místě?

S naším universálním aplikačním systémem AGENDAs budete mít všechny dokumenty k dispozici na jednom místě, i když dokumenty budou vznikat na různých místech, v různých agendách, tzn. budou různého typu, s jinými atributy, v rozdílném stavu zpracování atd.


Jednotné bezpečné úložiště

V oblasti pořizování, evidence a řízení zpracování dokumentů uvnitř i vně organizace nabízíme ucelené řešení nazvané aplikační systém AGENDAs, postavený na pevných základech universálního dokumentového systému IBM FileNet P8. Klíčovou vlastností tohoto systému je snadné a rychlé vyhledávání dokumentů dle jejich atributů (metadat) či dle obsahu (fulltextově).


S dokumenty pracovat snadno a přehledně

AGENDAs je otevřený systém jednotlivých agend sloužící k udržení přehledu o stavu, změnách a pohybu dokumentů v organizaci. Způsob pořízení, uložení, zpracování dokumentů každé agendy je přímo řízena definovanými strukturami a procesy pro příslušnou agendu. Každá agenda používá jednoduché a intuitivní nativní uživatelské rozhraní s navigační nabídkou po jednotlivých funkčních oblastech.


Zabezpečený přístup k dokumentům

Každá agenda využívá obecné vlastnosti systém IBM FileNet P8, který hlídá přístup k jednotlivým dokumentům na základě oprávnění a rolí uživatelů v systému (tvůrce dokumentu, připomínkovatel, manažer, schvalovatel apod.) a také umožňuje jejich další zpracování jako např. schvalování dokumentu, prodloužení platnosti, verzování dokumentu, archivaci apod.


Zpracování interních i externích dokumentů

Agendy mohou zpracovávat všechny typy dokumentů, které můžeme rozdělit dle způsobu vzniku na interní a externí. Typickými představiteli agendy zpracovávající interní dokumenty je vytváření a schvalování objednávek či žádanek, připomínkování a schvalování smluv či interních předpisů apod. Externí dokumenty nám naopak vznikají mimo firmu, které musíme přijmout, vytěžit, rozpoznat a přiřadit správné agendě k dalšímu zpracování.


Snadno začlenitelné do IT struktury

Obecně každá agenda může komunikovat a spolupracovat s dalšími vnitrofiremním systémy, typicky s ekonomickým systémem (ERP), elektronickou poštou, skladovým hospodářstvím apod. ale také s externími zdroji dat a informací jako např. veřejné rejstříky, internetové servery, úřady poskytované informace atd.

Systém AGENDAs umožňuje snadno a průběžně jednotlivé agendy upravovat a měnit dle aktuálních požadavků.


Schéma struktury jednotného uložiště se systémem AGENDAs

Schema agendas

 

Leták AGENDAs ke stažení (PDF)